Archiwum aktualności

2013-02-01 | Na mecie w Monte Carlo

Oblodzone serpentyny pozbawione barierek ochronnych, pokryte śniegiem górskie przełęcze na wysokości ponad 2000 m n.p.m., wyczerpująca trasa o długości blisko 2500 kilometrów. A to wszystko za kierownicą leciwego Fiata 125p. Po pełnym przygód tygodniu zmagań w 16. Historycznym Rajdzie Monte Carlo ekipa NAC Rally Team – Paweł Molgo i Janusz Jandrowicz – dotarła szczęśliwie do mety w Monako.

czytaj więcej

2013-01-25 | Fiatem 125p na podbój Monte Carlo

Czy jazda 30-letnim autem z napędem na tylną oś po zaśnieżonej, alpejskiej dróżce pozbawionej barierek ochronnych, na dodatek nocą i pod presją czasu, może być przyjemnością? Oczywiście tak! Zapowiada się niezwykła przygoda! - odpowiadają uczestnicy 16. Historycznego Rajdu Monte Carlo, który rozpocznie się już w najbliższą niedzielę (27 stycznia). W gronie ponad 300 śmiałków z całego świata jest warszawska załoga NAC Rally Team, czyli Paweł Molgo i Janusz Jandrowicz, którzy do walki staną Fiatem 125p.

czytaj więcej

2013-01-18 | Oficjalny start Rajdu Monte Carlo – zaproszenie

W sobotę, 19 stycznia, o godzinie 15:00 odbędzie się oficjalny start polskich załóg do XVI Rallye Monte Carlo Historique.

czytaj więcej

2013-01-02 | 16 Rallye Monte-Carlo Historique 2013 – powrót do rajdowej przeszłości

Komu nie udało się tego dokonać przed kilkudziesięcioma laty, ten dziś może na chwilę cofnąć się w czasie, by stanąć na starcie słynnego Rajdu Monte Carlo u boku gwiazd dawnej epoki motosportu: Porsche 911, MINI Coopera S czy Lancii Stratos. 16 edycja Historycznego Rajdu Monte Carlo, która rozpocznie się z końcem stycznia 2013, przywróci atmosferę rajdów z lat 60 i 70. Wśród 311 ekip z całego świata po raz kolejny na starcie nie zabraknie polskich załóg, wśród których będą również reprezentanci NAC Rally Team – Paweł Molgo i Janusz Jandrowicz oraz ich Fiat 125p.

czytaj więcej

2012-12-21 | Unimog U400 NAC Rally Team – gotowy na wszystko

Na podbój terenu można wyruszyć samotnie, wyposażając auto w wyciągarki, trapy, podnośniki, komplet narzędzi i części zamiennych. Taki ekwipunek nierzadko stanowi jednak znaczący ciężar, który – zwłaszcza w przypadku długich rajdów cross-country – bywa zbędnym obciążeniem i nierzadko stoi na drodze do zwycięstwa czy wysokiego miejsca w klasyfikacji. Jak wszyscy maratończycy, tak i off-roadowi długodystansowcy wolą walczyć z dystansem „na lekko”, oddając cały swój bagaż pomocnikowi, którego funkcję pełni zwykle szybka ciężarówka. Taki podział ról obowiązuje między innymi w zespole NAC Rally Team.

czytaj więcej